Mommysharkk Merhaba hanımlar bebeğinizi normal oturtmaya ve mama sandalyesine oturtmaya ne zaman başladınız?
[silindi] Mommysharkk 3.5 aydan sonra kucakta 4. Ayda destekli hafif eğimli oturuyorum koltukta yatakta vs doktormuz çabası varsa oturtabilirsin demişti. Ama mana sandalyesi gibi sert yüzeylere 5. Aydan sonra
Melindaninannesi Mommysharkk 5 aylık oldu bugün ilk defa yastıkla destekli oturttum. Nerdeyse 4. Ayın başından beri kucağımda oturtuyordum kısa kısa 🤗
Pinham Benm dr um elinden tuttuğunda kendini oturur pozisyona gelmesine rağmen 6. Ayı bekleyin oturtmayın diyor ancak ben yavaş yavaş yattığı açıyı Büyüterek oturmaya haxırlıyorum
AZERbAYCAN Benim kızım 4. Ayını bitirdi ve sürekli oturmak istiyor yatarken kendini kaldırmaya ve oturmaya çalışıyor diye ben oturtmaya başladım gün içinde kucağımda veya mama sandalyesinde destekli şekilde 5 10 dk oturmasına izin veriyorum.
YagmurZ Benin kizimda ayni 4 ay 13 gun otursa da rahatlasam diyoeum cunku surekli kalkmaya calisiyo doktorumuz erken dedi sadece kucakta dedi. Oturtun desin kiz da rahatlasin biz de 😄
babykumpir Mommysharkk Bizim doktorumuz 4. Aydan sonra mama sandalyesine oturtun dedi. Çok saçma gelmişti canı yanmaz mı diye sordum hayır dedi zaten rahatsız olduğunda belli eder dedi. Dediği gibi de oldu koyuyorum 15 dakika oturuyor sonra kollarını kaldırıyor alıyorum.
Bebek2020 Mommysharkk bebişim 4 buçuk aylıkken oturuyordu ama 5 saniye kadar devriliyordu. Bugün 4 ay 21 günlük biraz daha uzun süre desteksiz oturbiliyor. Mama sandalyesi şuan kullanmıyorum.
duzenlianne Mommysharkk 4 bucuk aylıkken destekli oturtulabilirsin demişti doktor bende bebeyatmazla otutturmaya başladım gayet güzel düşmeden oturdu şimdi 5 bucuk aylıgız mama sandalyesinde oturyor hiç öne falan düşme olmadan