Kızlar oğlum 20 aylık. Köpek dişlerini çıkarıcak gibi alt taraftaki bir tanesi sanki kızarmış hafif. 10 gundurde bir kaşıntılı Döküntümüz var. Yavrum elini bacaklarından göğsünden alamiyordu doktora gittik krem verdi hipokort. Zaman zaman kreme rağmen kaşıntı oluyor. İnternette tam bilimsel olmasada Döküntü olabiliyor yazıyor diş çıkarma döneminde. Var başına gelen? Geldiyse nasıl bi çözüm buldunuz?