Esoeso doktorlara bakarsak hiç bişe önermiyorlar annelerimiz koymuş bizi yürteçe nolmuş.. ya tamam bazı yerde doktoru dinleriz ama bazılarıda gereksiz engelliyolar bazı şeyleri.. hevesini almasında ne sakınca olcakki 24 saat onun üzerinde olcak değil hoş 🙂 yinede herkesin kendi bileceği iş