26262626 ben orda doğum yapmadım memlekette yaptım 20 günlükten beri oktay beye gidiyoruz kızım 16 aylık olmak üzere herhangi olumsuz bişey yaşamadık. Tanıdık birininde doğumundan itibaren bebeğiyle oktay bey ilgilenmişti bizde onun tavsiyesiyle gitmiştik. Bu arada kadın doğum doktorunuz kimdi bende ikinciye hamileyim nasipse doğumu orda düşünüyorum