Oznur_ bende duydum öyle bişey yani aslında şöyle siz üzerine bastıkça iğne içeri doğru daha çok batmaya başlar. Ve artık başta olan iğne dibe batmış olur buna da bazıları iğne yer değiştirir veya yürür diyorlar. Üzerine fazla basmamaya çalış ki zaten acıyodur. Randevu gününe kadar dayanıcaksın da şunu da anlamadım küçük bir işlem yapıp iğneyi çıkartabilirlerdi. Bunda zor bir işlem yok yani benimde ayağıma tığ batmıştı biraz kesip içine baktılar bişey var mı diye diktiler sardılar geçti gitti. Nerden yaşıyorsunuz ki