Ben yaptırmadım. Doktorumuz 1 yaşta yapılsın sorun olmaz dedi. Cok güvensiz geldi nedense bu aşı bana tam bir aşı yanlısı oldugumu ekleyeyim, ama bazi şehirlerde yapılmıyor bazi yerlerde aşı yok yapamıyoruz deniyor bekleyin gelir deniyor falan ne bu çocuk oyuncağı mı. Zaten koruyuculuğu düşükmüş. Evden dışarı da çıkmadığımız icin eskiden olduğu gibi 1 yaşta yaptiracagim