Minikmucizem555 Evim gece 24-25 derece en min 23 e düşüyor. 1,5 tog e bebek tulumunun içine atlet ve ince bir takım giydiriyorum. Ama elimi sırtına değiştirdiğimde serin gibi geliyor anlamadım sizce daha kalın bir tog mu kullanayım? Yomsa terliyor mu da üşüyor?
Borasmomy Minikmucizem555 benim evim minn22 dereceye düşüyor max231 canım ebebeğin tulumu bizimde içine sadece uzUn kollu zıbın giydiriyorum 2 akşamdırda külotlu çorap giydiriyorum bacakları hafif soğuk gibi geliyor bunlar yeterli bence senin ev daha sıcak zıbın tek iyi terlemesinde üşümüyordur diye düşünüyorum canım
Feyza97 Canım ben odasını 23 24 derece arası tutuyorum LC bin 1.7 tog tulumunu giydiriyorum. Sadece zıbın oluyor altinda. Bence sende öyle yap usumekten deil terlemektwn hasta olur