Herkes hersey hakkında cok iyi bılgıye sahıptır ya zaten her kafadan bısey cıkar . Yok öyle bırsey. Benım oglum 4 aylık suan dogdugundan berı mama ve anne sutu alıyor . Yaklasık 1 aydır anne sutunu gunde 3 4 felan emıyor . Bebekler zaten once annelerını bılır senın kokundan sesınden tanır zaten o oyle bı bağ kurulmaz meselesi yok kafama takma bence