Mayisannesi34 Merhaba hanımlar bu çaydan kullanıp memnun kalan var mı acaba? Kızımın uyku düzeni çok bozuldu çok zor uyuyor. Doktorumuz humana al dedi fakat bulamadım, bunu aldım kullananlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.
esmerayes Mayisannesi34 bunu kullanmadim ama humananin iyi geceler cayini 1 haftadir kullaniyorum baya ise yaradi trendyolda var disariya gore daha uygun hemde fiyati
Melikederinakinnn Mayisannesi34 milupa gece cayi tavsiye ederim sanieim en iyi gelen o birde bebeginiz ne jadarlik bilmuyorum ama uyumaya yakin aksam 7 gibi falan yogurt yedirin ek gidaya gectyseniz uyku yapiyor azda olsa
Mayisannesi34 esmerayes ebebekte yoktu canım acil olduğu için de bunu aldım bitince onu deneyeyim doktorum da önerdi zaten
Deletedmom379 esmerayes nasıl kullanıyorsunuz bebeğiniz kaç aylık 🙏 bide siz mi içiyorsunuz bebeğinize mi iciriyorsunhz🙏
esmerayes Mayisannesi34 icerikleri hemen hemen aynidir zaten netten bakarsaniz farkli bisey oldugunu sanmiyorum o yuzden kullanin bence
esmerayes Deletedmom379 100ccye 1 tatli kasigi atiliyo eger emziriyosaniz anne de icebilir tabikide ama bebege verince daha etkili oluyo 2 haftadan buyuk bebeklere verilebilir ben gunluk 100 cc vermiyorum tabikide 2 3 aylikken yatirmadan once 30 cc veeiyodum gunduzde 2 kere falan 30 cc veeiyodum simdi 8 aylik uyutmadan once 60 cc falan veriyorum
esmerayes Mom064 8 aylik ama dogdugunda kolik bi bebekti o yuzden doktor onermisti 1 aylikkende kullandik 3 aya kadar zaten 2 haftadan buyuk bebeklere verilebiliyo
esmerayes Mom064 ben o aylarda gunde 3 kere 30ar cc veriyodum cunku daha fazla verirsem mide cayla doluyodu mamayi icmiyodu yada az iciyodu o yuzden beslenme saatinden yarim saat once veya 1 saat once verdim hep oglen veriyodum 30 aksam 8 gibi 30 gece uykusuna 11 12de geciyodu o zamanda 30 veriyodum bazende aksam tek seferde 60 veriyodum
Mayisannesi34 esmerayes Melisa ıhlamur gibi bitki içerikli canım kullanayım bakalım zaten poşet çay gibi yetişkinler de uyumak için içebiliyormuş
esmerayes Mom064 valla benim bebegimde yapiyo hatta gazli kolik donemdede bir suru gaz damlasi yaramamistida bu cay rahatlatmisti o zamandan beri evde bulunduruyorum ozellikle dis doneminde uykusu bozulmustu dis donemlerinde hep kullandim
esmerayes Mayisannesi34 evet evet zaten humanadada ayni seyler var melisa ihlamur rezene vs emzirdigim donemde bende icmistim rahatlatiyo sakinlestiriyo
esmerayes Mom064 burdan resim atmayi beceremiykrum canim humana iyi geceler cayi mavi kapakli bi kutusu var