Muzmindertli Merhaba anneler park beşik gıcırtısı delı edıyor benı😞 alt kata ses iner dıye gecelerı çok zorlanıyorum. Çözüm bulan var mı sökülmüyor üstündeki naylon tamamen yağlasak nerelerı yağlayalım.