Merhabalar biz 25 günlüğüz, 6.günde 17 değer sarılıkla bi gece fototerapi aldık. Ertesi gün 12 ile taburcu olduk. 2 gün sonra değer 8 di. Fakat hala rengi sarı gibi ve, doğduğundan beri emme süresi çok kısa. Her saat yada 1 buçuk saatte bi 10-15 dk zor emziriyorum. Helede geceleri 5 dk ya kadar düşüyor bu süre. Ve sadece anne sütü Veriyorum. Aslında sürekli ağlayan bi çocuk değil ama tekrar sarılık olur mu diye korkuyorum. Aylık kontrollerine götüreceğim zaten ama yinede içim huzursuz. Günlük kaka sayısı 1-2 çiş sayısı ise 8-9. Doktorum bunun yeterli besin aldığına işaret olduğunu söyledi. Ama çok kısa emiyor. 3.300 gram doğdu. Şimdi ise 25.günde 4.250 gram. Nasıl sizce? Mama vermelimiyim??