Deryadefne2020 Mehtapmehmet doktorlar da verim diyor zaten canım 30 cc yi geçmesin ama mama öğünü dedi bizim dktorumuz mamayla beslenene çocuklarda gayet sağlıklı üzülme hiç 🥰
Bebegimm42 Deryadefne2020 burda bir emzirme danışmanligi yaptım diyen bir arkadssimda kesinlikle içme diyo rezene süt azaltiyor dedi
Deryadefne2020 Bebegimm42 nenim hiç sütüm yoktu onu içmefiğim uün nile az geliyor sütüm ben çok faydasını gördüm kişisine göre değişiyor belki de
Bebegimm42 Deryadefne2020 bilmiyorum cnm yoksa bende iciyordum günde 3 kupa . Kimyon da fayda eder mi sute
Snfk 0110-ftm ilk günden beri rezene içiyorum. Günde 1 bardak içiyodum şimdi 3e çıkardım. İnanılmaz süt yapıyor ve gazı alıyor bebede. Aynı zamanda rahat uyutuyor çocuğumu.