Alpingo KıZlar 4 aylık bebegim mama ve meme olarak gidiyoruz ben omega 3 kullanmak istiyorum bebeğime süt yoluyla geçsin diye ama geç mi kaldım bilmiyorm😤sizler ne kullanıyorsunuz omega yada takviye olarak
CerenCyln Alpingo merhaba, ben de şuan omega 3 arayışındayım bebeğim 3 aylık. Siz büyütmüşsünüzdür, ne kullandınız acaba?