Edador
benim kızım da memede uyuyor 4 şudur, şimdi 6.5 aylı. Benim yaptığım emmesi bittikten ve karnı doyduğundan emin olduktan sonra uyuyakaldıysa ışığı kapatıp ortamı karartıyorım. Sonra omzuma alıyorum kızımı, hafif söylemiyor, uyanıyor gibi oluyor.. iki pışpışla omzumda uyumasını sağlıyorum, sonra hop yatağa… biraz elimi sırtına koyuyorum, uyanırsa tekrar omza… uyuyana kadar, uyumazsa tekrar memeye.. ama tekrar memeye çok nadir geliyor. İnşallah işinize yarar🙏🍀🌸