Yemeyen çocuk yemiyor yiyen çocuk yiyor bu bence klişe ama böyle. Kişinin kendi bileceği iş yani. Kimi yemeyi sever kimi sevmez. Kimi insan gezmeyi sever mimi sevmez kimi komiktir kimi aşık süratli. Her insanın nasıl bir mizaci bir tercihi varsa yemek içinde çocuk fazla yememeyi seçiyorsa yapacak birşey kalmıyor.