5 gün önce normal doğum yaptım, sütüm çok az iki memeden sağınca 15 ml anca geliyor doktorumuz işk günden beri mama verdi.
iki saatte bir emmesi gerekiyor
bizim ilk bi saat zaten iki mememi emmesiyle geçiyor 15 er dk emziriyorum ikisini de
sonraki bi saat de mama vermekle ( kaşıkla veriyorum)
altını al gazını çıkar uyut yarımmsaat sürüyor oldu 2,5 -3 saat belki :(
uyuduktan sonra da sütüm artsın diye sağım yapıyorum zaten sonrasında zaten tekrar uyanma saati gelmiş oluyor 😢
Yemek yemeye ve tuvalete anca vaktim oluyo