Eymenbebeks 2 ay 8 günlüğüz yaklaşık 25 gündür iştahsızlık var bebeğimde kabızlık ta vardı. Gazımız 40 ından sonra azaldı çocuğum rahatladı ama yinede tamamen geçmiş diyemem . Sizce iştahsızlıgı gaz olabilir mi ?
Alinduru Eymenbebeks besin alerjisi ciddi gaz huzursuzluk ve iştahsızlık yapabiliyor. Enfeksiyon varsa o da iştahsızlık yapabilir
Eymenbebeks Alinduru hepsine bakıldı süt alerjisi testi idrar tahlili kültür hiç bir problem yok herşey normal çok sağlıklı bir bebek deniliyor gel görelim 20 güne yakın iştahsızlık var
Alinduru Eymenbebeks gaz olabilir o zaman ya da kaka hissi varsa o mu yapıyor acaba bilemedim hiç mi istemiyor yoksa az mı besleniyor
Eymenbebeks Minikminik1420 yAaa . Bilmiyorum ki iştahsızlıgı ne olabilir acaba . Bütün tetkikleri yapıldı