Bebeğim İki ay 25 günlük doğduğundan beri Aptamil kullanıyoruz ilk aylar gece birkere veriyodum mama daha sonra kilo alımı az olduğu için günde 5 6 kere mama vermeye basladım ve meme+mama devam ediyoruz mamayı daha çok vermeye başladığımdan beri 1 2 haftadır kakasını 2 3 gün yapmıyor yaptığındada su gibi ishal gibi birden aşırı yapıyor üstü başı batıyor neden böyle oldu bilmiyorum mama mı yapıyor acaba bu hastalık döneminde hastaneye de götürmek istemiyorum açıkçasııı lütfen başına gelen yazabilir mi 😔