2 gun once kovid testik pozitif çıktı bebegim benden baskasinda durmuyor. Dunden beri surekli agliyor atesin 38.5 cikiyo iniyo surekli. Alt iki disimizin beyazligi gözüktü ustlerde patlamis dun acile gittik doktor bakti antibiyotuk ve calpol verdiler. Ama bazenn ara ara çığlık çığlığa ağlıyor akil verin lutfen napayim testte yapmadilar kizima