Zeynaa1 inanır mısınız sanki postu ben açmışım gibi hissettim 1 yasina yeni girdik 2 gündür ateşli en fazla 38.3 oldu düşüyor ateş düşürücü ile tekrar çıkıyor dün gece doktordaydik herşey temiz çıktı ne yapacağımızı şaşırdık bizde azilar bayadir sis gibi ama daha patlama felen yok dişten değil mi diyorum