sariKizim_akKizim Bebeğinin bezi kalıp, bir kaç yıl sonra ikinci bebeği için kullanan var mı ? Açılmamış paketler durdukça kötü olur mu acaba
BademsMam sariKizim_akKizim açılmamış paket kötü olmaz tabikide. Millet stok yapıyor 1 sene sonra kullanıyor. Hiç bişey olmaz
Mires sariKizim_akKizim bezlerinde bir son kullanma tarihi oluyor üzerinde yazıyordur mutlaka bakmadan kullanmayın bence