Mommyyy_1 Arkadaşlar covid sonuçlarınız ne zaman çıktı? Eşim test yaptırdı bugün 3.gün hala sonuç yok acaba pazar günü diye mi göremiyoruz bilgisi olan var mı?
Mirosum Mommyyy_1 ilçe sağlık müdürlüğünüm numarasını bulup Bi arayın sorgulayın 1 gün sonra çıkmıştı benim
MerveC Mommyyy_1 gece 12 de test verdik ertesi öğlen 1 de çıktı sonuç. Haftasonu araya girince geç çıkıyormuş sanırım
Mommyyy_1 Kaganbaby yoğunluk var dediler ama bu kadar da olur mu ki sonucu bilsek ona göre hareket ederdik en azından
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kaganbaby bende dun aksam yaptırdım ama sonuclara e nabızdan mı baktınız Esim dedi sifren olması gerekiyo dedi ama siz nasıl giris yaptınız
Kaganbaby MiracAlpinveUmutunAnnesi evet enabızdan baktım. E nabıza edevletten de giriş yapabilirsiniz
GoGirl MiracAlpinveUmutunAnnesi e devletten girebiliyorsunuz ya da e nabiza kayit olabilirsiniz e devlet sifreniz yoksa internet bankaciligi uzerinden de giriliyor
MerveC Mommyyy_1 evet e nabızdan baktık orda görünüyor. Bi kontrol edin bakalım sistemde hastane girişiniz var mı
Oyku34 Mommyyy_1 allah allah biz istanbudayiz esim ben esimin ailesi hep pozitif arayip heber verdiler tabii e nabizdan da goruyoruz
Hafsayusuf Arkadasımda test yaptırdı istanbulda 5. Günde cıktı pozitifti ailesi yaptırdı ertesi gün cıktı degişiyor sonuçlar sanırım