Serap_74 canım sabaha kadar uyumayı beklemen için çok erken o sana muhtaç seninle büyücek annesi,hepsi geçicek o uyurken gündüz sende uyu.her gün yemek çamaşır vs işlerine cok girme..bende girdim depresyona cok iyi bilirim bugun osman müftüoğlu omega 3 zayıf olan anneler depresyona girer stresli olurlar dedi bende içmiyordum eşime yarın aldırcam sende bak istersen..promalt larsan al ebebekteki cok güzel stres yapma🥰