alpin-annesi atak hesaplamadan bakıyorum daha atak dönemine var gibi görünüyo anlamadım nedendir ilk defa bu sabah beşiğinde kendi kendine uyudu 8 de kalktı kendi kendine oynuyodu hiç bakmadım ağlayana kadar bakmıyorum çünkü bi baktım sesi gitti sonra baktımki uyumuş kendi kendine şok oldum 😂