Kızlar benim bebeğim 3 aylık. İlk 2 ay çok gazımız vardı battaniyede susuyordu diye salladık alıştı. Şimdide gazı olsada olmasada öyle uyumak istiyor. Biryere gidince zor oluyor. Nasıl yapabilirim ayakta sallayarak, kucakta gezerek uyuması için. Battaniye için hep birine ihtiyacım var çünkü.