vuslat1108 Kucakta sabit durmaz eğer geldiyse gezecek küçük bey 1 dakika dursa mizz yapip o tarafa bu tarafa eğilip bukuluyor memnuniyetsiz sekilde 😅 Canım çıngırak aldım ben kendim tutturuyorum bir kaç saniye tutup bırakıyo sonra. Kartları veriyorum eline yine aynı. Şimdi elleri agzinda devamlı onu huy edindi. Kucağımda ayaklarına bastırıyorum onu seviyo çok da sıkı basıyor ama bir zararı var mı yok mi bilemiyorum. Geçen aşısı vardı sağlık ocağına götürdüm yukarı bakıyor hemşire dedi ki 3 aylık bebeklerin özelliği galiba bugün gelen çocuklar hep yukarı baktı.😅😅