bu ayki atağı bu şekilde çok şiddetli geçip sonra eskisi gibi olacak mı anneler 😖😔☹️ sadece mama ile besleniyor atak ayına gireli resmen savaş veriyor yememek için. geçiyor mu bebişler eski iştahlarına dönüyor mu çok merak ediyorum çünkü kalan atak gün sayımız 14 diyor hesaplama sayacı