merhaba anneler 🤗 daha once de dua istiyorum diye yazmıştım, oğlum 11 günlük, 11 gündür de küvezde solunum cihazi vardi onu çıkardılar çok şükür , bir kez emzirdim tekrar emzirmeye gitmek icin aradığımda cok yorulduğunu bi kaç gün sonra tekrar deneyecegimizi söylediler 😔 tam olarak nefesini ayarlayamiyor emerken bi seyi yoktu ama ben birakip gidince oksijen düşüklüğü yaşadığını söylediler 😭 başına böyle bi sey gelmis anneler var mi ya da cevresinde olan ne kadar zamanda toparladı bebekleriniz 😔 ne zaman çıkarırlar yavrumu 😭 yine dualarınıza ihtiyacımız var 🙏🏻