cansugn benım bebegımde dogdugunda kafası huni gibiydi çekerken sivrilmişti.o sivri kısmın altı kan ya da sıvıyla dolu oluyormus.bır sey yapılmasına gerek olmadıgı yastık kullanmamız soylendı ve sureklı farklı sekılde saga sola ve düz yatırdım.sımdı 8 aylık cok guzel oldu hıcbır sey kalmadı tamamen gecmesı bızımde sanırım 4-5 ayı bulmustur küçücük bir yer kalmıstı bellı bıle degıldı ama o bıle gıttı.yanı zamanla geçiyor merak etmeyın.el kalınlıgında bir yastık kullanın