MihrimahRabia ben de ek gıdaya geçişte yaladım kabızlık sorununu. Çok üzücü biliyorum. Zeytinyağı önermişti doktorum benimde. Ama direkt içirmeyin, sütüne koyun, boğulma tehlikesi yaratabilir direkt içirseniz. Zeytinyağı çözüm olmayınca biz de, lavman yapmamız gerek dedi doktor. Benimde hiç içimden gelmemişti, ürkmüştüm ama hiiç korkutğum gibi bir şey değil. Bir krem sıkıyorsunuz sadece popodan o kadar, yaklaşık bir saat sonra da rahatladı bebek. Hiç korkmama gerek yokmuş. Kabızlık sıkıntısını çekmeye değmez. Lavman dediyse doktorunuz yapın gitsin