Kızım 6 aylık ama 5 hafta erken doğdu bu yüzden 5 aylık sayılıyor gelişim ve beceri konusunda..
Ama çok hareketsiz oyuncağı elinde tutamıyor
Çabalamak istemiyo yüz üstü durmayı sevmiyo sürünmek için çaba yok sizce normal mi? Siz yaşadıklarınızı örnekleye bilir misiniz?