Az önceki posta ortalığı yumuşatmak için dövüşmen guzum yazdım. Sonra post sahibi kavga yok demiş bende Allah kimseyi şaka yaptığını açıklayacak duruma düşürmesin yazdım. Şaka olduğunu belirttim hata emoji koydum. Tamam post silinmiş bunu da son yorumum da bir şey yoktu demek için açıyorum. Cidden morelim bozuldu bir anda hakaret yoktu kötü bir söz yoktu.
Tartışma için değil ciddi anlamada merak ettim yorumda hiç bir şey bence.