Kızlar kendi ellerimde olan egzama ile mücadele ediyorum doktora gittim emzirdiği. İçin egzama kremi vs veremeyeceğini söyledi bepanthol kullanmamamı önerdi ama iyi gelmedi yani geçer gibi olup tekrarlıyor kantoron yağı kullanıyorum onunda çok faydası olmadı ne yapabilirim yardımcı olabilcek olan var mı acaba😔