alpin-annesi Selam anneler başlıkta da bahsettiğim gibi doğum yapalı 4,5 ay oldu ama dehşet derecede sol tarafım dikiş yerim ağrıyor nedeni ne olabilir acaba ? 😔
alpin-annesi Melisdalli doğum sonrası ağrısı gibi değil ama yine de dikiş ağrısı sanırım gitsem iyi olacak 😔