Baran_agah46 Hanımlar oğlum 8 ay 1 haftalık , son günlerde uyurken yorganını üzerinden atmaya başladı , uyku tulumları kullanan tecrübesini paylaşmak isteyen var mı acaba ? Üşütecek diye korkuyorum, tavsiye eder misiniz acaba
hayalperestbirealist Baran_agah46 tog kalınlık değerini gösteriyor. Evinizin sıcaklığında göre seçim yapıyorsunuz üzerinde hangi sıcaklık için kaç tog kullanmanız gerektiği yazıyor. Mesela benim evim ortalama 23 derece oluyor 1.5 tog benim için ideal içine sadece zıbın giydiriyorum.
mozaik Baran_agah46 ben çok araştirdım. Pahalisı , ucuzu hepsine baktım neredeyse. En son lcw nin aldım 1.7 tog. Içi %100 pamuk. Yaklaşık 1 haftadır giydiriyorum çok memnunum. Alirken sadece ayına dikkat etmeyin, kilosuna göre de seçin. Benim ki 18-24 ay 11-12.5 kilo yaziyordu. Içinde rahat etmesi onemli. 30 derece de yikayıp kurutma makinasina attım çekme yapmadı. Oda sıcaklığı 24-25 derece . Içine kolsuz yada yarım kollu zıbınla yatiriyorum.
Hercai88 Baran_agah46 tog kalınlık değerini gösterir mesela benim evim geceleri serin oluyor 20-21 derece oda sıcaklığım geceleri. Tog 2,5 kullanıyorn içinde zıbın ve ince pijama giydiriyorum
isill Baran_agah46 tog derecesini evnz sicakligna gre belirlemelisnz 24 derece ve hatta bazen ustu oluyor evim 0.5 tog da var 1.0 tog da 0.5 olani kullancksam zibin ve pijama gydiriyrm, 1.0 olani kullancksam zibin ve ince br pijama gydiriom
C-Eskici Ah beni uyku tulumu çok zorladı 😔 ev 23-24 derece ve ninnakidsin çift katlı pazen kumaş tulumunu aldım. Yönergedeki gibi giydirdim ve kış vakti bebeğim isilik oldu 😔 şimdi sadece 4katlı müslin ile örtüyorum Allahtan daha küçük olduğu için üstünü açmıyor.
Umay_ Baran_agah46 LCW 1.7 tog kullanıyorum. Evimiz 22-23 derece. İçine sadece zıbın giydiriyorum. Çok rahat ediyoruz. Dün mesela uyku tulumunu yikamistim o yüzden battaniye örttüm. Bizimki 5 aylık hareketli bir bebek. Hep üstünü açtı gece. Uyku tulumu büyük rahatlık 😊