Kızlar bebeğim 2 aylık. Neredeyse 1 haftadır kakasını kendi yapıyor ama böyle kıvamlı yapıyor çiğ köfteyi sıkıp bıraktığımızda ki gibi bi kıvam bu. Sürekli zeytin yağı vermek de istemiyorum. Bagırsakları tembelleşir bu kezde
mamayla besleniyor aynı mamayı kullanıyorum hep sadece 1 haftadır böyle
napmalıyım bilmiyorum