Burcfe Zeynada ben de 9 ay önce ikizlerimi kucağıma aldım. Doktorum kullanmamı tavsiye etti. Satın aldım ama kullanamadım açıkcası. Olması gereken sıkılığı beni rahatsız etti. Bebeklerle koştur vs derken. 😕
Merve1134 Zeynada doğumdan ertesi gün hastaneden çıkmadan.doktorum al dedi ve hemen orda temin edip taktım o gün bugündür takıyorum 31 gün oldu göbeğim kalmadı diyebilirim
BarlasAlenMom Zeynada benim doktorum dogumdan önce aldirdi. Sezeryanin ertesi günü takmaya basladim. 20 gün oldu dogum yapali göbek dümdüz.. ayni zamanda korse sayesinde sezeyandan 6 saat sonra yurutuyorlar ya bi yurudum birdaha yatmadim. Eve gelince islerimi bile yaptim.. herkes normal dogum yaptim saniyor.. lohusa sepeti.com. dan aldim. “Emay alttan citcitlı” korse benimki.
Zeynada Burcfe ben normal hayatımda da hiç kullanamazdım korse o zaman boşa para vermeye gerek yok.ben bir taneyle baş edemiyorum ikizlerle size Allah kolaylık versin🥰
Aysesmom34 Bana hastanede sezaryen doğumdan sonra ayağa kaldırdıklarında korse taktılar o kadar rahat ettim ki anlatamam. Yürümesi, oturması, kalkması. Karnım düşecek hissi olmuyor en azından. Benim kullandığım korse bant gibi cırt cırtlı.
bburcu BarlasAlenMom merhaba beden ölçüsüyle ilgili sitede Bilgi bulamadım siz neye göre sipariş verdiniz acaba ? ☺️
BarlasAlenMom Zeynada umarim memnum kalirsiniz. Ben cok memnun kaldim. Doktorum kendisi de kendi lohusalik doneminde bunu kullanip memnun kaldigi icin bana da kullandirdı. Aslinda sezeryan kesisi ağrısı olmasın rahat ayaklanabileyim diye aldirdi ama 1 hafta da göbekde gitti. Insallah memnun kalirsin canim.
BarlasAlenMom bburcu canim bana doktorum s beden al dedi. Bende direk onu aldim. Sitede s-m ya da m-l olarak ölcü var. Benim boyum 164. 56 kiloyla dogum yaptim 1 hafta sonra 49 oldum. Bu olculere gore s-m beni cok iyi toparladi. Sen de ona gore al istersen. 😊