Kızım 8 aylık. Mümkün değil herseyi denedim ama olmuyor 8.ay oldu halen değişmiyor daha da bağımlı oldu meme ye. Çıldırıyor diger türlü sallama da
Bu kız bi gün emmeyi bırakacak. O zaman durum değişir mi sizce.
Başına gelen ve düzelen oldu mu.
Canım kızım seni seviyorum. Ama buraya yazmak zorundayım bilgi almak zorundayım. Ay ona kızıyor gibi hissediyorum bi de kendimi vicdan yapıyorum.
Göğsüm o kadar indi ki. Elhamdülillah süt var yetiyor doyma noktası sıkıntı değil ama sarktı iyice zaten küçüktü göğsüm sarktı tabiri caizse inmiş balon gibi. İyice sinirlerim bozuluyor. Nerdeyse 20 dk da 1 emme de.
Sıkılıyor emiyor
Oynamak ister emiyor. Uyucak emiyor uyanıyor emiyor zaten ev işi vs kalmadı.