minicin Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 aylık.Hep yan yatırıyorum. Bir bi tarafa bi tarafa dönüşümlü olarak. Ama kafa şeklimiz yumurta gibi 🤦🏻♀️. Kustuğu zaman sorun olur diye sırt üstü yatıramıyorum. Kaçıncı ayda nasıl yatırdınız neler yapıyorsunuz kafa şekli için önerilere ihtiyacım var.
Durununannesi11 minicin siz başındayken belli süre sırt üstü yatırın ama başında durunki kusarsa müdahale edebilin