Fg50 ben doğduğundan beri konuşuyorum mesela altını değiştiriyorsam ne yaptığımı anlatıyorum mama hazırlarken anlatıyorum evde gezdiriyorum süs eşyalarına baktırarak konuşuyorum her anında konuşuyorum ve tepki vermeye başlamıştı o zamanlar aaaa oooo gibi şimdi 4 aylık olacak uyuyacağı zaman hadi eeee eee diyorum o uyuyacağı zaman memesini alınca hıı hııı eee eee diyor kendi kendine. Sürekli konuşcaksınız