Hasret_AliAsaf Arkadaşlar oğlum 10 aylık telefon da müzik açık izlemeden yemek yemiyor napmam lazım böyle giderse telefon bağımlılığı olucak yardımcı olursanız çok sevinirim
Mommysharkdoodoodoodoo Hasret_AliAsaf sadece yedirirken verin başka zaman asla açmayın bir kere verince malesef kesmek çok zor aç kalmasına da insan razı olmuyor
Eminos Hasret_AliAsaf zatwn bagimli olma yolunda ilerliyor ne yazikki vermeyin gerekirse 1 ogun ac kalsin ama yapmayin alisir bebeğiniz 19,5 aylik kesinlikle acip izletmedim yemek yedirirken de izletmedim yazin dis donemi istahsiz zamanlarda bile vermedim
Mommysharkdoodoodoodoo Hasret_AliAsaf ben şu an malesef öyle yediriyorum ve aç kalmasına 1 öğün bile razı değilim ki denedim bebeğim yemeyi seven bir bebek değil 19 aylık olacak 2 gün aç bıraksam yine yemez malesef bu yüzden bazen mecbur kalıyoruz bizi de en iyi bizim yolumuzdan geçenler anlar. Ama şöyle söyleyeyim oğlum yemek dışında izlemiyor