Lina_baby şimdi yalan değil benim kızım 2 ay 25 günlük. Evet gerçekten bir basma doğrulup oturma isteği var (ama bunu asla kendi yapmıyor, yapamıyor) Kafasını artık taşıyor. Agu ve gülücük bizde de var. Ama bunun beslenme meme yada mama ile ne ilgisi var ki bas mamayı deniliyor. Bende doğduğu günden veri çok şükür emziriyorum. Bebek emiyor doktor kontrollerinde sağlıklı ve yeteri kadar kilo alımı varsa mamaya da gerek yok. Gelişim konusunda asla kimsenin çocuğu ile kıyas yapmayın siz kendiniz yazmışsınız her çocuk kendine özeldir. Her tepkinin elbet bir zamanı var.