Fatms Sütüm yok denecek kadar az mama vereceğiz ama hangisi olur kolik bir bebek gazi çok oluyor siz hangisinden memnunsunuz
FatmaKrbkl Fatms benim bebeğim şuan prematüre maması alıyor ama araştırmalarıma göre en çok duyduğum aptamil conformil ve hipp combiotic canım
Eceemm Fatms aptamil kullanıyorum öncesinde kabızlıgı ve gazı oldugu icin aptamil comformil kullanmıstım. Memnundum ikisindende normal aptamile devam ediypruz suan.
nikimikedi7 Fatms Hipp combiotic çok iyi. İçerisinde hem probiyotik hem prebiyotik olduğu için gaz ve sindirim sorunlarına iyi geliyor