Den1z Gecikmem vardi bir test yapim dedim ama emin olamadim sonuctan silik bir cizgi var mi yoksa bana mi öyle geldi?
Deletedmom63 Den1z canım yurtdışında yaşıyorsun galiba oradaki test çünkü çizgi varla yok arası neredeyse belki yeni dir belki de değilsindir ama artı şeklinde olması gerekmiyor mu o çizginin?
Deletedmom63 Den1z baktın mı kutusuna bende yurtdışındayım burdaki testlerde hep + olması yazıyordu ama Bi kutusuna da bakar mısın