Bebegimm42 benim bacaklarım kollarım inceciktir yan simitlerim var ve Buda genetik annem ve teyzem öyle sadece oraya gidiyor kilolar bu yüzden düzenli kullanmaya başladım 1 ay sonra belli olur arkadaşım kullandı çok memnun kaldı kullananlar memnun yani