Şuan doktora gidemem oğlumu bırakacak kimse yok cenaze var bir de çok kötüyüm dış ağrısı beni mahvediyor ağzımı açamıyorum böyle bir ağrı yok yaptirdigim dişte agriyo üst disimde agriyo. Herşeyi denedim sarimsak,karanfil daha bir sürü şey ağrı kesici parol içiyorum hiç kesmiyor. Etkili bir çözüm var mı dişçiye gidene kadar idare etsin.