Bebeğim 11 aylık mama ve ek gıdaya besleniyor. Yeşil mukuslu ishal ateş ve kusması var uzun süredir son günlerde yogunlaştı. Küçük Bir ilcede oturuyorum doktorlar da pek ilgili değiller başlarından savıyorlar bildiğin.kan ve gaita tahlilleri temiz çıktı ama Bi türlü geçmiyor. Sizce neden böyle oluyor büyük Bi şehire iyi Bi doktora götürmelimiyim?