Gugukkkkkk nerde yaşıyorsunuz ki evin sıcaklığı kaç baya kat kat giydiriyormuşsunuz ben evin ısısını 24 derecede tutuyorum gündüzleri tulumun üstüne bacakları üşümesin diye bitane ayaksız alt giydirip ayağına çorabını zaten eksik etmiyorum bide sırtına yelek giydiriyorum patikte giydirdiğim oluyor ama akşam uykusuna yatırcağım zaman patiği çıkartıyorum ayağından ayaksız alt pijamayıda çıkartıyorum bu gece çıkartmasammı acaba üşüyormudur kafamda hep bu soru 🙄🙄