Ececem Benim bebeğim de aşırı gazlı bi bebekti ilk zamanlar hiçbişi yemezdim ona da ayrı psikolojim bozulurdu ama inan bizim yediklerimizle alakalı değil gazı varsa var yani ben bütün gaz damlalarını da denedim çok fayda göremedim bu bi süreç ve maalesef 3,5-4 ayda kendiliğinden geçiyor. Biraz rahatlatması için ayşe önerin gaz masajı var youtubeda onu yapardık sürekli gaz çıkarmasına yardım ederdi bide bebişi sıcak tutmak çok önemli e bebekten kiraz çekirdekli yastık almıştık onu koyuyordum ısıtıp ısıtıp,yatağını sıcak su torbasıyla ısıtıyordum en çokda gögsümde vücudumun sıcaklığııyla uyurdu. Seni çok çok iyi anlıyorum ama geçicekkk.