Tortilla_ Omurbaby0403 Yaa maşallah bin kere 🥰🥰 Bizimki poposunu kaldırmak istemiyor. Kendimiz ayağa kaldırınca seviniyor ama yok daha emekleme tutunma 🤣
Tortilla_ eda-bahar dediğim gibi hiç dişimiz Yok. Emekleme gibi bir çaba da yok 🤭 Maşallah sizin bebişe. Bizimki de canı isteyince anne baba diyor m Genelde bağırıp duruyor ☺️
Tortilla_ Purely hahahhaaha gerçekten bire bir aynı.🤣🤣 Anca ben elimden tutup kaldırınca bir sevinç bi alkış yapıyor 🤭🤣 Bizimki de yan devriliyor 🤣 Canı isterse anne baba diyor. Bazen dede deee diyor ☺️ Bağırıp duruyor evde minik canavarım 🤭🤭🥰
Burcfe Tortilla_ aynen öyle biz de aynıyız. Nasıl mutlu ayaktayken. Oğlum hevesli yürümeye ayakta durmaya ama kızım biraz nazlı sanırım. Hemen tısır tısır ses çıkarıyor 😂😂
anne15 Tortilla_ biz o kadarda yokuzdur kesin 😞 yarın görcez nasıl oldugunu . Hep bişeyler oluyo iştahları kesiliyo